Personligt

Fortfarande sjukling

Detta är inte roligt längre. Har legat hemma i systerns soffa hela dagen, hostat och snorat, ögon som rinner, nyser, får frossa och svettningar om vartannat. Jag tycker helt klart synd om mig och alla ni andra godingar där ute som också genomlider en förkylning i denna synd. Fy fasen, och bara 1 dag kvar till nyårsafton, bläh för att vara sjuk!

Idag har jag dock fått sällskap av min syster som jag "lyckligtvis" smittat ner också, så vi ligger här och hostar ikapp. Alltid något, att ha en bredvid sig som man kan klaga ifatt med om hur dåligt man mår, blir så mycket lättare då....






Skall fortsätta plöja igenom SATC-boxen nu...

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Hoppas att du har kryat på dig nu? Gott Nytt År! kram kram

2008-12-30 @ 23:56:03
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Hoppas att du har kryat på dig nu? Gott Nytt År! kram kram

2008-12-30 @ 23:56:09
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0