Personligt

Fröken duktig

Idag är det 1.a december. Tänk att det snart är jul, denna hösten har bara sprungit iväg känner jag. Jag gillar hösten, älskar att det blir lite mysigare inomhus och man kan tända ljus precis överallt.

Är supernöjd med min dag. Har fått mycket gjort på jobbet, varit i mataffären och handlat för veckan, ett pump pass, pratat länge med en fin vän och nu precis lagat till supergod ärtsoppa.

Tänk vad man kan ibland ;)

Nu tänkte jag titta lite på "simon&Thomas" innan det är dags för sängen. Blir tidig morgon imorgon.

Vill ge en extra kram till min fina vän Louise idag. Hon är en riktigt fin människa som ställer upp för sina vänner. Jag är väldigt tacksam för att du är min vän. Du gör mig så glad. tack än en gång vännen för dina ord. De värmde.

♥ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0