Personligt

Hej mitt vinterland....



Julmusik har vi ständigt på här hemma veckorna innan jul, min älskade är lite av en "freak" på just det temat. Kvällen har inte varit något undantag, men kan inte låta bli att va lite sådär småtjurig över att vi inte har något "vinterland" utanför fönstret. Vill ha en vit jul.

Men mest av allt vill jag att det skall var imorgonkväll så snabbt som möjligt, då har vi tagit oss neråt blekinge, hem till familj och vänner, sitter runt det godast julbordet av dem alla (min mammas & pappas), dricke rjulmust för glatta livet och då kommer jag att påbörja min 2 veckor långa julledighet, då börjar julen på allvar, då skall jag njuta

Njuta av att bara vara.

Som jag längtar nu.

God jul på er alla fina människor. Ta väl han dom er.

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0