Personligt

Julklappar



Till helgen har jag bestämt mig för att det skall bli riktigt jakt på årets juklappar. Har klurat och funderat på bra klappar till mina nära och har en ganska så bra lista att utgå ifrån. Men sen vet man ju aldrig vad man stöter på ute på stan, ibland så har man ju sådan tur att den perfekta klappen bara står där helt plötsligt. Det hoppas jag på nu.

Alltid härligt att kunna ge någon något som den verkligen vill ha, har nytta av, uppskattar och framförallt har användning för. Till min älskling har jag många saker på min lista, efter 7 år tillsammans har man ju ganska så bar koll på vad han vill ha. Det inbillar jag mig iallafall ;)

Nu sitter chili här och visar att han vill krypa ner i sängen och sova. Hög tid för det tycker jag med.

God natt sötnosar!

Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0