Personligt

Julstämning



Julafton igår var som vanligt riktigt riktigt härlig. Lite lugnare än vanligt men jag hann ändå med att fria jul på 3 olrika ställen. Först hemma hos familjen i Eringsboda ihop med släkten på mammas sida, sen hem till farmor för julbord och till sist avslutades kvällen hemma hos älsklingens familj i Ronneby. Sammanfattningsvis en riktigt härlig dag.

Hann till och med att unna mig en liten "sovpaus" i mamma och pappas nya sängar, som både är ställbara och kan massera en. Riktigt nice.

Dagen idag har även den gått enligt traditionerna men julfrukost hemma hos familjen Månsson, och här är vi kvar än. Vi laddar inför kvällen som innbär  utgång  på stans egentligen enda (!) uteställe. Ser mycket fram emot det, träffa min girls här hemifrån som jag inte träffat på så länge och dansa , dansa , dansa hela natten.

Kvällens outfit blir nog en svart kjol med hög midja och en guldbegie tuptop. Kameran får följa med så bilder kommer garanterat visas här senare. Det är förresten årets nyårslöfte från mig, att ta fler kort med kameran.Vill bli bättre på att föreviga de stunder och händelser som dagligen sker omkring en.

Ville inte glömma , vill minnan varje minut av denna lyckliga tid jag upplever nu.

Stor kram till er alla

Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0