Personligt

Måste bara visa...



En bild på min söta lilla handikappade mamma som var lite "klumpig" på semestern på Cran canaria och bröt foten ;) Titta så fint hon stylade den på julaftonen, till och med hm´s påsar klär henne.

För min egen del har både hals och näsa blivit betydligt bättre, härligt då jag ser fram emot en underbar kväll ihop med kära vänner imorgon. Har inte än bestämt vad det blir för outfit men det ger sig nog, har en del godingar att välja mellan som tur är.

Kanske blir det denna lilla svarta,.... vad tycker ni?

Thumbnail

God natt mina godingar

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken fin bild ni tog på mej, det syns verkligen hur jobbigt jag har det just nu. Kram och gott nytt år! Ta det lugnt med firandet, det ska jag göra. Mamma

2008-12-31 @ 13:04:43
Postat av: Ulrika

Kul att du "snodde" mitt inlägg efter jag sa det typ igår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0