Personligt

Ny inredning till badrummet



Detta fina  handfat och skåp skall snart in i vårt lilla badrum. Ut med det gamla och inte med det nya. Vårt gamla har ingen förvaring under så detta blir nog perfekt då det kommer på plats. 


Det blir dock inte ikväll då jag inte känner mig helt hundra Kom precis hem efter att kört ett spinningpass på friskis (missade ju veckans bästa pass igår pga julmiddagen) så det blev träning idag istället. Har fått i mig lite köttsoppa men känner mig sådär konstig, ont i magen, lite illamående och huvudet "bultar". Tror jag skall försöka mig på att vila en stund.


Hoppas ni har en bättre kväll.


Kramar


Rebecka


Kommentarer
Postat av: Dancing Queen

Heey =) Sugen att testa på lite dans? Ta en titt i min blogg!

2008-12-15 @ 18:46:52
URL: http://danceaddict.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0