Personligt

Nya mattan



Kom på när jag läste en annan blogg att jag glömt att visa min supersnygga nya matta i vardagsrummet. Den inhandlades för ca 3 veckor sen och jag är så nöjd med den. Såhär i början ger den ifrån sig lite "ulltussar" men det är egentligen inget problem och det kommer upphöra då den används lite mer.


Chili älskar den också. Så mjuk och härlig såhär i lite kyligare tider.

IKEA STOCKHOLM heter den finns i flera färger och kostar 2795 kr. ett kap om du frågar mig ;)


 Mjuk, skön ryamatta av riktigt bar kvalite´t




Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej. Tycker du att det går att köpa sig lycka? Vad innebär pengar för dig? Tyck till i min blogg!

2008-12-09 @ 21:06:58
URL: http://knightofcydonia.blogg.se/
Postat av: Britta

Hejsan!

Å vad glad jag blir! Precis en sån matta är jag ute efter, tusen tack för tipset. Nu ska jag läsa vidare i din blogg, hittade nyss hit fr Prinsessans dagboks blogg :-)

Om jag hinner i helgen blir det en tur till Ikea.

Ha det så bra! /Hälsningar Britta.

2008-12-09 @ 22:40:49
Postat av: Anna - Starwoman

Jättefin matta, snyggt till de vita möblerna! Nu ska jag sussa, vi hörs! Stor kram!

2008-12-09 @ 23:03:14
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Mikaela R

Såg i ett inlägg på prinsessans blogg att du jobbar på Ikea, då kanske du kan hjälpa mig att berätta vad hennes överdrag heter till karldstad soffan, har soffan själv fast i ett annat tyg nu men tycker det är dags att förnya lite. Hoppas du kan hjälpa mig.

Mvh/Mikaela

2008-12-10 @ 06:46:18
Postat av: Mikaela R

fråga, vad har du köpt den snygga ljusstaken i fyrkantig modell med ljusen som du har i ditt köksfönster?

2008-12-10 @ 06:49:54
Postat av: Mikaela R

Hej igen såg att du inskaffat den på Ikea :) vilket e ju toppen men ja hittar den inte på deras hemsida likaså har ja letat som en galning efter röda överdrag till mina henriksdals stolar finns ej på hemsidan heller, kanske får leva med mina gråa där med över jul, synd. Mitt närmaste Ikea är u-sala, kanske ska prova att ringa dit iaf. Ha en fin dag- kommer kika in här på din blogg ofta efter tips, har funnit dig i prinsessans blogg.

2008-12-10 @ 07:12:31
Postat av: Elin

Riktigt fin! Ikeas stockholms-serie är kanon tycker jag!

2008-12-10 @ 18:49:28
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: rebecka

Mikaela; Josefins överdrag är tyvärr ett fast överdrag i läder som ej går att köpa separat. Säljs endast tillsammans med en ny soffa.

Ljusstaken i mitt köksfönster heter Kallt och tillhör julsortimtet.DEn skulle egentligen inte ha varit med i årets sortiment men kom ändå några veckor senare än övriga sortiment, därav är den ej med på hemsidan. 129:- är priset för den, kan varmt rekommendera den.

Mina röda klädslar till henriksdal stolarna köpte jag i våras då de tyvärr utgick ur sortimentet. Just nu finns det inga röda klädslar (vilket är synd nu till jul) men i februari kommer det in lite nya fäger och tyger. Håll utkik här så kommer jag att visa dem.



Britta; Visst är den underbar. Kan varmt rekommendera den, är super nöjd :)



Elin; En favorit serie för mig med, riktigt bra kvalitét är aldrig fel till rätt pris.



Kram till alla vänner som besöker min blogg.



Rebecka

2008-12-10 @ 22:25:16
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/
Postat av: Mikaela R

Tack för dina svar Rebecka, kommer absolut återkomma med frågor- super fin blogg du har, hoppas du får en fin kväll:) Kram/Mikaela

2008-12-10 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0