Personligt

sovmorgon

Så skönt med riktigt sovmorgon mitt i veckan såhär. Börjar inte förrän kl 10 idag så jag har sovit till för en halvtimme sen ungefär. SKÖNT!

Idag blir det mest jobb, sen efter det så skall jag försöka mig på att byta ut vårt handfat på toaletten. Vi har verkligen världens minsta toalett så nu tönkte jag skapa lite mer förvaring genom att byta ut vårt gamla handfat till ett nytt med skåp under.

Pratade med "snickarna" på jobbet och de sa att jag skulle klara av att byta det själv så det hoppas vi på. Carl är inte mycket till hjälp då han tycker att det "där det klarar inte vi själva, det måste en hantverkare göra, det tar tid, det blir fel, osv, osv".

Men jag är envis som synden och detta skall jag klara av. Håll tummarna för mig.

Förhoppningsvis så kommer det bilder på det nya badrummet ikväll ;)

Kram på er

Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0