Personligt

Tjejkväll



Är bara hemma på en snabbvisit för att lämna lite saker.
Skall vidare till Caroline och färga hennes hår. I "utbyte" kommer hon att laga fantastiskt god middag till mig och Karolina ;) Tjänster och gentjänster i vet...

Julsamlingen idag var sådär härlig som den brukar vara, årets julklapp från IKEA gick i det ekologiska tecknet då den bestod av en väldig massa fina produkter och en kokbok. Jag är riktigt nöjd. Hätligt att jobba för ett företag som tar sitt ansvar i miljöfrågan. "IKEA is the shit"

Annars har dagen gått i ett rasande tempo så dte känns extra häligt att bli bjuden på middag ikväll, hade inte orkat laga till något. Nu längtar jag efter mina girls, ses snart.

Kram

Rebecka

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Förra året var det kaffekvarn och ekologiskt kaffe från IKEA, fick du också det då?

Aldrig använt min kvarn...

2008-12-18 @ 22:05:46
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Perfekt present! Ikea är bra på julklappar. När jag jobbade fick jag ett set med ett vattenpass och en skruvdragare. Säkert värt en hel del så det blev årets julklapp till pappa.



Kraam

2008-12-19 @ 13:14:46
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Min kaffekvarn står kvar i skåpet oanvänd....

Jag arbetstränade (varit sjuk länge) på IKEA i Örebro förra året vid den här tiden och under våren.



Hoppas att du får en mysig kväll.

KRAM

2008-12-19 @ 19:36:04
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0