Personligt

Snökojor



Saknar träningen idag. Har blivit lite beroende av spinningen (vilket känns otroligt roligt) så nu när man är sjuk känns det verkligen som om någonting fattas. Det hjälper ju inte heller at jag vet att Caroline (min vän och träningskompis) har kört ett pass ikväll, vill ju med vara med :(

Skall försöka mig på en långpromenad imorgon eftermiddag om jag mår lite bättre då. Snön har ju kommit igen och ligger vit och fin utanför. Skulle helst av allt vilja dra på mig en overall och ut och bygga snökojor. Det var jag expert på när jag var liten. Byggde så fina hus som jag sen lekte länge i. Roligast var det att gräva ur ett hål i "husväggen" (läs snöklot) som sedan användes som dörr. Hur mysigt som helst var det. Särskilt då mamma var snäll och man fick ta ut en lykta eller ljus i kojan.... åh minnen, vill ut å bygga NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0