Personligt

Vitt



Inna var jag en riktigt fanast på ekmöble roch starka fäger i mitt hem. Mycket textilier i olika mönster och fäger, gärna riktigt starka, skrikiga färger.

Men nu är det helt annorlunda. Nu är det vitt som gäller, lite mer lantliga, country möbler och dova jordnära färger. Har bytt ut mycket av våra möbler i vårt hem det senaste året. Det blir lätt så när man jobbar som jag gör, man vill på något sätt byta hemma i takt med att vi byter i varuhusen. Fungerar ju inte riktigt i verkligheten dock ;) men viljan finns ofta där...

Ikväll mår jag mycket bättre. Sov många timmar inatt och det gjorde verkligen susen. Min älskling ligger dock i soffan och slumrar så gott. Så fin är han.

Den finaste



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0