Personligt

Kärlek

Nu gör det ont i mitt hjärta. Läste precis på min kusins blogg att han och hans madeleine har gått skilda vägar.
Det gör ont. Att veta att kärleken mellan två kan ta slut, eller möta stora hinder på vägen, hinder som är så stora att man inte klarar att ta sig över dem tillsammans.

Tänker på den tomhet han måste känna,en tomhet som ingen annan kan fylla, och egntligen inte heller förstå. Vill vara hos honom, hålla han i handen, krama om honom länge och viska snälla saker i hans öra,

Men vad skulle det hjälpa, han har förlorat sin andra hälft. Kan inte tänka mig något värre, mer smärtsamt. Vad skulle jag vara utan min carl, det vill jag inte ens tänka på. Det alternativet finns inte i min värld. mitt liv är med honom, min kärlek, min enda.

Tänker på dig Jimmisen

all kärlek till dig

♥ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0