Personligt

Måndag

Härlig måndag idag. Det är det bästa med mitt jobb, att måndagar alltid är så härliga. Tiden går i ett rasande tempo, saker skall kollas, fixas, uppföljningar från veckan som gått skall gås igenom, man skall prata igenom helgen med så många som möjligt, osv. Ja någon måndagsångest finns det inte här inte, jag är glad, pigg, och frsik som en nödkärna, äntligen!

Har precis avverkat en god middag, blev ärtsoppa och pannkakor idag. Soppa är jag alltid sugen på när det är sådant här lite ruggigt vinterväder. Så fint det är utanför fönstren, men all vit snö som ligger som ett tunt täcke över gräsmattan, mysigt.

Resten av kvällen väntar lite smått & gott. Inget större planerat, utan mest en vanlig vardagskväll. Härligt det också!

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej på dig min vän!!

Hittade din blogg för ett tag sen och har följt dig...var så längesen vi såg min vän!!

Maila mig om du har tid någon dag!

Linus hälsar oxå..

Stor kram från Ronneby och Carro

2008-11-25 @ 11:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0