Personligt

Mys



min älskade grabb är hemma i blekinge och hälsar på alla nära och kära. Jag mår inte riktigt hundra så för mig blir det denna platsen stora delar av helgen. Tända ljus, lite idol på tv, en skön filt, lite té och så min härliga soffa. Nu skall här vilas, och bara försöka ladda batterierna. Chili håller mig sällskap så att jag inte blir alltför ensam. Han är så go.

Skall blogga mycket i helgen också. Eventuellt komme rjag att byta bloggplats, men skriver självklart om det isåfall.

Kram på er, hoppas ni också har det mys i höstrusket.

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Kelly

Hejsan! åh så fint! glitzy är jättebra att handla hos,har massa plagg därifrån själv ;-)

2008-11-07 @ 21:48:00
URL: http://www.kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0