Personligt

Pappa

Nu är ju min kära pappa ca 35 mil härifrån så jag kan tyvärr inte fira honom så som han förtjänar. För min pappa är något alldeles extra. Han är en sådan pappa som alltid ställer upp, vad det än gäller. Under det senaste året har han till exempel

total renoverat mitt kök
Rivit en 4 m lång betongvägg i mitt sovrum
satt in ca 6 m garderob i min lägenhet
sovit i husvagn för att hans döttrar vill det
satt på 4 st nya däck på min bil
kört mig till fjällen så jag får åka skidor
tankat min bil ett 10 tal gånger
kört en husvagn till Öland så att jag och mina tjejkompisar hade något att sova i
servat min bil så den nu går som en raket
lagt golv i hela mitt hem
kört från jobbet några mil och fiskat upp min bilnyckel i min bil då jag låste in den
kramat mig
stöttat mig i allt jag väljer att göra
älskat mig

Min pappa är verkligen inte som alla andra, min pappa är en bästa.

♥ Rebecka


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina ord om din pappa! Synd bara att han vägrar läsa din blogg. Men jag läser den, man får reda på mycket som du inte brukar prata om annars. Kul! Kram kära lilla unge. Din mamma.

2008-11-10 @ 17:43:21
Postat av: rebecka

Tack mammsen. Kan tänka mig det om pappa, han är en envis en. Kan ju krama honom från mig iallafall...



óch dig med såklart!



2008-11-10 @ 19:35:28
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/
Postat av: pappa

Det kan väl hända att man läser lite i smyg någon gång..... Tack min lilla älskling för dom fina orden. Många kramar från pappa

2008-11-14 @ 21:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0