Personligt

Sovrummet

Dagen började lite sisådär idag, klockan ringde vid 05.30 och då lyckades jag med någor jag väldigt sällan gör, att snozza. Men istället för den knappen kom jag åt avstängningsknappen vilket resulterade i att jag vaknade ca en timme senare. Lite arg på mig själv men ingen stor sak egentligen, har flextid så jag kan styra min arbetstid lite som passar mig och verksamheten bäst.

Träningsfri dag idag, så det blev thaimat på vägen hem från jobbet som jag nu njutit av i soffan. Skall snart titta på grey´s. Onsdagar brukar annars vara vår tjejkväll då vi tittar på grey´s tillsammans, pratar, och har det trevligt, men det gick inte riktigt att få ihop denna veckan.

Nu till del 3, sovrummet, visningen av vårt hem.



Här inne har vi valt en fondtapet bakom sängen för att få lite karaktär på rummet.

 Till höger om sängen har vi en 4 m lång garderobsvägg med massa smart förvaring. När vi köpte lägenheten så var vi tvungna att riva en betongvägg som gick längs denna väggen. (tack pappa och min kära släkt som fixade det åt oss)

 Är egentligen inte så förtjust i att ha en tv i sovrummet men så är det väldigt praktiskt att kunna ha två tv då vi inte alltid vill titta på samma program.

 Här utanför har vi en balkong. Riktigt härligt på sommaren då man kan öppna dörren och ligga kvar i sängen med solen i ansiktet.

Så nu har ni fått se lite till. Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Jill

Jättefint, hemtrevligt.

2008-11-17 @ 15:57:54
URL: http://wegerup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0