Personligt

Start

Var en runda förbi jobbet idag. Det märktes att det varit en busy helg med mycket kunder så imorgon kan jag garantera att det finns saker att ta tag i. Känns väl helt ok. Måndagar brukar vara härliga tycker jag, första delen på dagen går åt till att få lite koll över hur helgen varit, och resten utav dagen går åt till att lägga upp en planering för resten av veckan. Alltså så blir det egentligen så värst mycket gjort på en måndag för min del, förutom planering och utvärdering. Skoj det också som sagt.

Annars har dagen varit härlig, alltid trevligt när storasyster är här. Min bästa vän. Det finns inget bättre än syskon. Lyllos oss som har fler än en.Tacksam

♥ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0