Personligt

Höst



Härligt höstväder idag. Har varit en riktigt bra dag, sådär lagom slapp. Har precis kollat klart på en film med älsklingen, ätit lite chips och dipp. Mys på en helt vanlig torsdag, vi smygstartar helgen lite här.

imorgon vankas det jobb igen. Har en fullspäckad agenda imorgon och det känne rjag att jag har energi inför nu, efter en sån här underbar dag.Tänk om man kunde vara ledig varannan dag, gud så effektiv man skulle va på jobbet då, pigg som en lärka, tror att man skulle få mycket mer gjort då, då skulle man ha kraft att va på topp hela tiden. För i mitt arbete är det många gånger så, att man behöver ha mycket energi, massor av kreativitet och engagemang inför uppgiften. Så är också ofta fallet med mig, att jag känner så, för jag trivs så bra på jobbet. Men några extra lediga dagar vore inte fel.

Då skulle jag va ute i fina hösten mer , *härligt*

♥ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0