Personligt

Jul på tv



Idag har corren 24 varit hos oss (IKEA) och filmat vår fina julbutik och hur vi redovisat julen runt om i varuhuset. Stolt över årets butik som jag och "min" goa inredare Yvonne har ritat ihop.
Jag känner faktiskt lite julkänsla redan, det kan ju vara så mycket, och så olika mellan människor. Jag känner känslan av tända ljus, krypa upp i soffan med en filt, umgås med de man älskar, slappna av, kylan, mörkret, en varm kopp kanelté, *mys*

Njut av hösten, längta inte bara till sommaren och värmen, ta tillvara på vad som sker här och nu, hösten är fantastisk om man ser på den på rätt sätt. Sluta tänk att allt är rått, mörkt och kallt. Det är istället ett ypperligt tillfälle att värma varandra, och njuta i höstmyset tillsammans.

♥ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0