Personligt

Lördag

Idag är en sån där härlig lördag. väldig slapp, men så härlig. Bland det bästa med att åka hemåt belkinge är att man känne risg verkligen ledig, man slappnar av direkt. Mycket beror ju på att man får otroligt god frukost serverad när man stiger upp, får göra precis vad man känner för under dagen och på kvällen är det bara att slå sig ner vid ett dukat bord igen.  Jag tittar nu på en repris av roomservice, carl är med magnus och wille på fotboll och emma försöker få lite skönhetssömn (inte lätt att va småbarnsmamma). Kände mig väldigt "mosig" i huvudet innan men efter en dusch känner jag mig som en ny människa. Glad är jag idag, hoppas ni har det fint på ert håll. Lördagar är underbara dagar...




♥ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0