Personligt

Ont

hej
har inte bloggat på ett tag- har så ont i ryggen att jag inte gärna sitter. Har haft molnande värk i mellersta delen i ryggen sen i söndags nu och det verkar inte bli bättre. Försöker vila så mycket jag kan och ta det lugnt. har dock varit på jobbet både igår och idag då det inte riktigt är läge att va hemma en vecka som denna. Mitt schema är fullspäckad med "to do´s" så jag försöker göra mitt bästa för att sitta så bekvämt som möjligt, inte lyfta något, gå en del, osv. Men nu skall jag ta lite värktabletter och se om jag kan hitta en skön (eller rättare sagt mindre smärtsam) ställning att ligga /sitta i resten av kvällen.

Hoppas er vecka har börjat bättre. Dett är lite läskigt, brukar inte ha ont i ryggen...

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Lollo

Later inte bra Beckis, du far ta hand om dig! Har det kommit tillbaka sen dess?

2008-11-09 @ 12:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0