Personligt

Rutiner

Idag är det måndag och då startar en ny vecka. Hur känner ni inför rutiner? Jag gillar verkligen att ha ordning och reda omkring mig, alltså passar rutiner mig fint. Visst kan det ibland bli slentrian när allt går på som det brukar men det finns en viss charm i att veta vad som händer.

Jag har nu bestämt mig för att skapa en rutin över min träning, på riktigt alltså. Inget fusk, för det är jag en mästare på. Att liksom bara vila lite i soffan och så stannar man där hela kvällen, det är jag i ett nötskal. men känner att jag kommit in i ett stim nu som jag haft i ca 3 veckor så vi är på rätt väg.

Försöker peppa mig själv som ni märker, kom igen nu Rebecka!

Kramar på er

♥ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0