Personligt

Träning

Nu känns det som man börjar komma mer och mer igång med träningen. Har lovat mig själv att köra järnet fram till jul så att man för en gångs skull kan vräka i sig av allt julgodis och bara slappa hela julhelgen. Sen är ju inte det hela anledningen till att jag vill träna mer, det finns ju så mycket...

* gå ner ett par kilo 8är väl inte riktigt förtjust i mina "handtag"
* Man blir så mycket piggare och gladare, klyshigt men ack så sant
* få ut lite aggresioner och liknande till musik, de är grymt
* träffa sina vänner mer

Ja egentligen finns det vara vinning i det hela, ändå så kan det vara så svårt att få rumpestumpen ur soffan för det mesta. jag är en riktig liten "soffpotatis" och älskar att mysa framför en bra film eller tv.
Såpor är liksom min flykt från verkligheten, då man i mitt jobb alltid har fullt med folk runt omkring sig så är det härligt att bara stänga in sig och koppla bort alla tankar. Nu flummar jag mest, dags att sluta.

♥ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0