Personligt

Arg

idag är jag faktiskt riktigt "skit" sur!

Rösten lyser fortfarande med sin frånvaro

carl åkte precis ner till Ronneby för att fira påsk

ensamt här

skall jobba hela påsken

jag vill va ledig och fira påsk med familjen och träffa mina Trillingar och Ulrika

Jag är så jävla arg, orättvist!

Riktigt trött är jag på att titta på tv också. Någon som har några bra förslag på annat man kan göra då man måste vara tyst och inte har någon som helst energi, kan inte gå ut pga av halsen...

Var sugen på att lägga pussel som är en favorit syssla men kom på att jag har en busig kattunge (Smilla) här som skulle förstöra det i samma takt som jag lagt pusselbitarna rätt. Tyvärr.

Orkar inte läsa i min bok, orkar inte sova, behöver men har ingen energi till att städa/plocka undan.

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0