Personligt

Jag måste sova



Lite mer än vad jag gör just nu. Uppe vid 5 varje morgon men kommer inte i säng den tid jag skulle vilja. För att få 8 h som jag vill så behöver jag ju krypa ner vid nio redan, då har jag massa annat att göra...

Det är projektet som jag jobbar med just nu som kräver att vi börjar så tidigt på morgonen då vi är mest effektiva innan kunderna kommer till varuhuset. Vi har grymt kul och det blir så bra, stolt över mig själv och mina duktiga grabbar.

Idag skrattade jag så tårarna rann.

Så skoj har vi. Alla borde få umgås med såna underbara människor som jag gör.

Imorgon blir det ännu roligare då vi i "projektgruppen" är bjudna på middag hos en i gruppen på kvällen. Gångavstånd från oss så det blir nog ett glas vin eller två.

Då skalla vi skratta ännu mer tillsammans :)

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Fin klänning du har syster yster :)

2009-04-15 @ 23:26:44
URL: http://metrobloggen.se/ulrikarylandersson
Postat av: Madeleine

Vad mysigt med grillning ikväll.



Du är så otroligt vacker människa=)



KRAAM

2009-04-16 @ 21:11:05
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0