Personligt

Snart är den här...



... eller ja snart och snart är väl att ta i men den 28 maj nästa år blir det världspremiär för film två om Carrie, Miranda, Charlotte och Samantha. jag längtar redan nu. Var nog en av de första som köpte SATC-boxen och har sedan dess sett varje avsnitt minst 30 gånger (!). SATC är en sådan feelgood serie för alla oss tjejer som gillar vänskap, grabbar, kläder, skor ja och mycket mycket mer. Min box är välanvänd då det alltid funkar att sätta på ett avsnitt när man inget annat bättre har för sig, humöret blir genast lite bättre av att se dessa fyra lovely damer och deras härliga liv i stora staden NY. 

Nu längtar vi tills filmen kommer till Sverige då jag redan nu tänker boka in en biokväll ed mina egna "lovely ladies". Då skall vi ha en härlig kväll tillsammans, precis som vi hade då första filmen kom till stan. denna gång tycker jag dock att vi kör en utgång efteråt då vi efter förra filmen praktiskt taget dansade ut från biosalongen ;)

Rebecka

 Det  förresten om att det är dags för Carrie att skaffa barn. Åh ge mig tålamod, snälla, jag vill se den NU!


Kommentarer
Postat av: Miss Magnusdotter

Längtar! :)

2009-04-05 @ 20:40:49
URL: http://emmamagnusdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh vad kul.



Ja de är ju dina favvisar. Hoppas att du kan krya på dig lite av att tänka på den.



Vi har måtten klara och Magnus har ritat på 3 olika varianter men vi tänkte ge dig ett tomt förslag för att se vad du med dina expertkunskaper kan åstadkomma. Såå spännande!



Om du messar eller mailar mig din mailadress så ber jag magnus att han skickar dig det imorgon.



Ha en bra vecka, så synd att du inte kommer hem till påsk.



kramar



Emma

2009-04-05 @ 21:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0