Personligt

Tur att man kan skriva




....i dessa tider då rösten totalt har svikit en. Idag låter jag som, ja som, eller egentligen låter jag inte alls. Hur hes som helst. Grabbarna i projektgruppen har retats med mig hela dagen idag när jag velat säga något, eller rättare sagt förmedla något, till dem.

"Va sa du Rebecka, vi hörde inte där, vi först¨år ingenting..."

Ännu en eftermiddag/kväll framför tv.n, fösöker vara så tyst jag bara kan. Går rätt bra då älsklingen jobbar kvällen idag också. Tråkigt men kanske bästa då jag måste vara tyst.

Puss på er sötnötter.

Rebecka

Kommentarer
Postat av: myran

Ha ha, bara ge dem Becka! Du är ju drottning på Ikea! Inte ska de få skämta me den bästa Becka! Fin blogg du har. Ha påsklov så jag ha tid o surfa runt lite o då såg jag din blogg..Krya på dig! Kramar Linda

2009-04-07 @ 19:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0