Personligt

Vår lilla tuffa "tjej"



För en stund sen när jag skulle ge kisemisarna mat så kom inte Smilla, (hon är alltid hungrig som en tok). Så jag gick här i lägenheten och letade och letade, ingen Smilla ville visa sig. Så ser jag att Chili sitter på balkongen och tittar. Då kom tanken, tänk om Smilla har hoppat ner från Balkongen! Hon är ju innekatt, och så liten, men som tur är bor vi bara ca 2,5 m upp från marken.

Hon är ju rätt tuff vår lilla tjej, inte rädd för något och går ofta på "upptäcksfärd" här hemma.

Så jag gick ut i trädgåden och vem hittar jag inte där på gräsmattan...

om inte lilla Smilla.

Glad att se henne men oj vad mitt hjärta gjorde ont när hon var borta

Knäppa, tuffa lilla tjej.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, där har ni fått någon att hålla reda på! Mamma

2009-04-03 @ 09:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0