Personligt

Lördagens festligheter


Spareribs är verkligen bästa grillmaten enligt mig!

I lördags var vi några glada tjejer och killar som cyklade ut till Bergs slussar där det hölls konsert med Ulf Lundell. Solen sken, grillen tändes och som ni kan se på bilden så dracks det goda drinkar.

Carro är nämligen precis lika gla i strawberry daquiris som jag så jag gjorde en laddning hemma och tog med i en petflaska(!) Skall det vara fint så skall det vara fint ;)



Alla hade lite olika mat med sig. Här kan ni se Carros supergoda vitlöksbaguetter som hon  gjort själv.
Smarriga!



Carro var på bra humör denna kväll, som vanligt med andra ord.


Jag stod för drinksen och Kristin fixade vinet.



Såhär glad blir man när man umgås med så härliga tjejer.




Man blir törstig av att cykla.
Drickapaus för några av grabbsen på vägen tillbaka in till stan.




Kristin är  en otroligt underbar människa. Alltid så gla doch full av energi. Här har även vi tjejer drickapaus men jag verkar mest upptagen med mobilen. Jag var sambandscentral denna kväll med resten av gänget som väntade i stan.



Vi tog säkert 30 kort när vi cyklade. Det är ett under att vi inte hamnade i diket då vi hela tiden skrattade, körde ihop, sjöng och dansade på cyklarna..

Väl inne i stan blev det lite mer drinks hemma hos Carro där vi samlades innan utgång på ågatan i stan.
 
Det var en härlig sommarkväll, tack för det alla fina!

R

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad mysigt det ser ut:) Sommar när den är som bäst!



Hoppas att du mår bra gumman. STOR KRAM

2009-08-11 @ 22:04:01
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0