Personligt

...och så lite till :)



3/4 ärmad tunn kofta från HM, 249:-







Skor från Vagabond, 500:-

Blev en riktig shoppingrunda idag med. Som jag sprätter pengar omkring mig nu. Men när man som jag mest handlar på HM så blir det egentligen inte så farligt. man får ju så mycket för så lite ;)

Fick även tag i  den omtalade nya fuskskinnjacka från HM´som precis kommit ut i buitk. I storlek 34 . Hade kanske egentligen vealt ha den i 36 men de är slutsålda så det får bli 34. Har knapp aldrig en skinnjacka knäppt/stängd ändå så det spelar inte så stor roll, eller?! priset är underbart, 399:- ynka pix.

Tog massor av bilder så ge mig gärna lite feedback på vad ni tycker om den!



Kommentarer
Postat av: Cicci

Vilka fina kap du har hittat. Har själv tittat på den koftan, men den fanns inte i min storlek.

2009-08-15 @ 18:15:21
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag har också den koftan med 3/4 ärm, en riktigt favorit. Köpte den i början av sommaren:)



Skinnjackan är riktigt snygg, måste spana efter den här. Men då är det väll slut i alla storlekar. Får väll säga till om jag hittar en 36:a så får vi byta;)



Ha en mysig kväll nu gumman, här är det inte heller helt bra:(



KRAAM KRAAM

2009-08-15 @ 22:07:03
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0