Personligt

Orkanvindar!


Jag vågade mig ut en runda för att uträtta lite ärenden

Idag blåser det. orkanvindar skulle man  kunna kalla det som händer utanför fönstren denna dag.

Carl har varit i huvudstaden några dagar men överraskade med att komma hem inatt istället för sent ikväll. Så vi har haft hela söndagen ihop, sovmorgon och frukost framför filmen Madagaskar 2. Det var så härligt att börja dagen med att ligga dubbelvikt i soffan av skratt, för den var verkligen jätte bra. Härligt överhuvudtaget med en film på förmiddagen sådär. Det var länge sedan sist, annars brukar söndagar vara filmtime här hos oss på solrosgatan;)

Resten av dagen har jag fixat lite ärenden medans C och fått plugga lite ostört här hemma. Blev tacos till middag och så har jag gjort ett storkok av chiliconcarne som får bli matlådor till framtida middagar. Blir alltid så mycket mat när jag gör chili, för jag måste bara ha i så många olika sorters bönor, och varje sort är ju en konservburk så då blir det en hel del tillslut. Men gott är det och funkar kanon att frysa!

Lagom produktiv dag som gör att man känner sig redo för jobb imorgon.

R

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Blåst storm här också idag, verkligen höst nu. På gott och ont:/



Vilken mysig söndag ni haft.



Sov så gott. Kraam

2009-08-16 @ 22:03:12
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0