Personligt

Så härliga dagar



Gosade mycket med lilla Yoshi (till höger) och alla hans kompisar i hagen hemma hos Mamma, Pappa o lillebror

Lite bilder på vad mina två lediga dagar nere i blekinge innehöll. Väntar nu besök iform av min fina vän Kristina som stannar till här på sin resa upp till Umeå där hon skall påbörja sin läkarutbildning om några dagar.




Hade en solig dag med storasyster och lille Neo som är vårt kusinbarn.


Lekte massor med gladaste ungen Neo


Firade Carls mamma som fyllde 50 år i måndags. Underbar människa som skall få ett alldeles eget inlägg när jag får lite mer tid.


Lekte med lille buspojken Wille som är Carls systerson. Snyggast var han på kalaset.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Härligt att du verkligen laddat med familje mys nu under dina lediga dagar :-)

Ha en fortsatt fin vecka!

Kramis

2009-08-26 @ 19:28:46
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilka mysiga bilder du bjuder på. Alltid trevligt att få umgås med sina nära och kära.

Vad otroligt lika ni är du och din syster, kopior!!



Hoppas att din vecka fortsätter i samma anda. Stor KRAAM

2009-08-26 @ 22:07:32
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Fler som säger att vi är så lika. Är det bara du och jag som inte ser det så. Visst så ser man ju att vi är syskon men är vi så lika :)

Kram till dig syrran!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0