Personligt

Playdate med gladaste ungen Neo



Neo mitt kusinbarn hängde med oss några timmar häromdagen. hans mamma skulle klippa sig så då passade storasyster och jag på att "sno" honom en stund.

Lilla Neo var snäll och lät min väska åka med honom i hans nya vagn. Men sedan trodde han att det var en bitring och inte en väska och då fick jag lite brått att ha bort den;)




Neo är nästan alltid, och nu menar jag sisådär 99% av tiden, strålande glad.



Vi tog vagnen till lekplatsen och där fanns det mycket roligt att hitta på.



Coolaste killen på lekplatsen.

 



Man får ju passa på och gosa lite ibalnd också. Vädigt svårt att låta bli med en sådan underbar unge!

 



Så klättrade vi upp till den långa rutchkanan. Men väl där uppe var det lite läskigt och vi var tvugna att förbereda oss en stund innan åket...

 



På plats. Redo för avfärd ;)

 



WIII!!!! vad det går.

 



Så gungade vi lite till

 



....och gosade lite till

 



Jag och storasyster gjorde en knäpp grej. Märks att vi inte har några egna barn ännu.

Vi gick nämligen och köpte en ´festis till honom då vi tänkte att han var törstig efter allt lekande.

 



Han tittade på festisen ocg fattade ingenting. Vi satte sugröret i hans lilla mun men det hände ingenting...

Då kom vi på att han kanske inte vet hur man använder ett sugrör.

Smart flickor. Han är bebis!

 



Lillkillen börjar lära sig att stå upp själv nu. Hann aldrig fånga honom på bild då han stod utan att hålla i sig men han säga det att han är jätte duktig och så stolt blir man över underverket.

 



Neo åker numera kungligt i sin nya fina vagn

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha vad roliga ni är med festisen. Jag hade nog kunnat gjort samma tabbe;)



Är din syster yngre eller äldre än dig?



Kraam Kraam

2009-08-29 @ 22:08:12
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0