Personligt

Bröllop


Louise och Thomas på väg ut från kyrkan, nu man och hustru.

Gårdagens bröllop var jätte fint. Louise var fantastiskt vacker i sin vita klänning.

Själv var jag ingen partypingla pga av rätt hög feber och världans huvudvärk. Men jag hade en väldigt trevlig kväll ändå. Försökte att inte visa hur jag mådde men såklart så var man ju inte lika uppåt som vanligt precis..



Brudparet hade bra tur med vädret. Solen sken så det blev sådär krispigt i luften.



Snygga pinglorna Sophia och Jenny var kalasfina!



Karolina och jag matchade varandra denna kväll.



Patrik var inte riktigt med då denna bild togs men Caroline själ ju allt fokus ändå.
Finaste damen i rosa denna kväll!



Till bords. Lille Viktor som syns i bild ville vara med hela kvällen och tog sig endast en liten "powernap" på tio min...



All mat var otroligt god. Här ser ni förrätten som var en räkcocktail med riven parmesan och vitrlöksstavar.




Var bara tvungen att fota min egen beskrivning bröllopsprogrammet. Inte för att jag är otroligt egenkär utan för att jag ville spara de fina ord Louise och Thomas gav mig.



Min bordskavaljer denna kväll. Min älskling!



Då brudgummen är borta passar grabbarna på. Även min Carl som ni kan se...



Här är vi hela möhippegänget uppe och "leker" lite med brudparet. Ställde lite frågor som de båda skulle svara på medan de stod med ryggen mot varandra. Ville de svara Louise höll man upp hennes sko, och ville de istället svara Thomas höll man upp hans sko.



brudparet under leken. blev en del skratt




efterrätten som var vit chokladmousse med börnbär och karamelliserade kaffestavar.

Huvudrätten var otroligt god och då var jag så hungrig att jag glömde fort att fota;)
den bestod iallafall av oxfilé med potatis och kantarelltårta, sockerärtor, ruccola och en smarrig sås

Efter middagen och brudparets första dans tackade jag och C för oss och körde hemåt. Jag kände att jag inte klarade att hålla masken längre. Mådde verkligen inte bra ocj febern ville inte ge med sig. Så jag stupade i säng direkt där vi kom hem och sov ca 13 h (!)

idag är man väl inte på topp direkt men betydligt bättre. Verkar som det släpper nu. Jäkla vaccin, lurigt det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0