Personligt

Julgransplundring


Fina kulor hittade jag. Min favorit är de fina vita hjärtanen i vitt frostat glas.


En kasse "begagnade" dekorationskulor fick jag till ett riktigt bra pris...

Idag sa jag farväl till min kära julbutik på jobbet.

Vi har så gott som sålt slut på hela dekorationssortimentet, och det är fortfarande några dagar kvar till jul! Detta var det länge sedan det hände sist. Jag har aldrig varit med om det i allafall under mina år på IKEA. Det känns otroligt härligt, men samtidigt lite knasigt att ha julgransplundring den 21:e...

Vi har ingen gran hemma detta året men jag passade ändå på att köpa på mig en kasse med de finaste kulorna jag sett i årets sortimnet då vi ändå va i farten att klä "av" granarna. Tänker att vi skall ah en gran hemma nästa år och tills dess får de agera pynt på annat vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0