Personligt

Mys!



Igår var jag och storasyster och hälsade på vår kusin och hennes lille Neo. Vi tänkte gosa lite men det blev istället en himla massa bus då det var mycket spring i de små benen...

Satt inte still en sekund. Vilken glädje denna lille mannen har, gullunge!




Någon som det blev dessto mer gos med är deras underbara hund Tekla. Hon är ingen vanlig hund. Hon är så OTROLIGT kelen och så snäll. Gör inte en fluga förnär. ville bara gosa hela tiden. Slutr man klappa på henne så har man henne i knät sekunden senare...


Ser man aningens trött och sliten ut kanske...

... Som här när jag tänkte vila mig lite i gungstolen efter allt bus. först hoppade tekla upp (som inte kan förstå att man inte är en liten knähun utan en STOR hund) och då ville såklart neo också sitta med oss.

Finns det hjärterum finns det faktiskt...


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jag vill önska dig världens bästa start på 2010, GOTT NYTT ÅR!!!



Nyårskramar från Anna

2009-12-31 @ 17:25:29
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Jill

Hej!

Jag brukar läsa din blogg och den har allt :) gillar den super mkt!! Ville bara göra ett avstamp här och önska dig god fortsättning på det nya året!

Är du intresserad av en blogg om renovering och inredning så kika gärna in på min, jillh.blogg.se. DÄr finns det material på min nyrenoverade lägenhet! Välkommen!

2010-01-03 @ 12:56:20
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0