Personligt

Vår helg i Örebro


Carl utanför Makeupstore butiken vid Stalllyktan. Hör och häpna så gick jag inte in, nöjde mig med att fota den fina butikexteriören;)

Vår plan med örebroresan var att inte ha någon plan överhuvudtaget. Ta dagen som den kommer helt enkelt. Så det blev lite av varje.



Besökte den omtalade inredningsbutiken " CE inne & ute" Väldigt mycket fint hade de där inne men det blev inga köp, men både jag och C var bra sugna på många prylar...


Som sagt, väldigt mycket fint hade de.



Här stannade vi till för lite lunch. Mysigt café med ett stort utbud av maträtter.
De hade en lång disk där man kunde se hur de olika rätterna såg ut innan man bestämde sig, det gillar jag. Så var personalen väldigt goa också, det ger massa +++



På lördagskvällen hade vi laddat med både rödvin och bubbelbad för att sedan hitta någon trevlig restaurang att äta på. Vi gjorde dock en väldig tabbe och tittade inte på klockan så vid kvart i tio hade vi fortfarande inte funnit ett matställe...

Panik blev det då vi båda verkligen var hungriga och ville verkligen inte landa på ett snabbmatshak eller liknande. De flesta kök hade stängt såklart men till slut hittade vi en rätt mysig bar/restaurang som var snälla nog och höll köket öppet en stund till. Så det blev en riktigt härlig kväll till slut ändå, trots ändrade planer.

Jag är jätte dålig på sådant där. När planerna ändras. När Carl sa att klockan var så mycket och vi inte hade funnit en restaurang ville jag bara slänga mig på gatan och börja stortjuta.
Men Carl pratade vett i mig och tog kommandot så vi fick mat till slut.

Tack älsklingen för att du kompletterar mig så bra;)



Ville fota dessa enormt stora chokladbollar som vi såg på ett fik. Säkert 7-8 cm i diameter!

En väldig massa onyttigheter har det blivit denna helgen men det är ju precis så det skall vara ellerhur.


Dessa snygga pumps var jag bra sugen på att ta med hem, särskilt de högra som var riktigt bekväma. Men prislappen sa stopp, 799:- för ännu ett par skor som jag redan har för många av, ja, nej det går ju inte ;)

En del shopping hann vi också med såklart. Örebroborna kan skatta sig lyckliga som har favoritbutiken ZARA i sin stad.

Kunde inte låta bli att bli lite avis och undra varför inte Zara finns i Linköping?
(Tror jag frågade Carl det säkert 10 gånger, varför, vaffödådå?...)

I alla fall så kom både jag och C ut ur butiken med varsin kasse fylld med nya plagg :)

Nu blir det nog lite shoppingförbud ett tag. Kläder iallafall då mina garderober är fyllda till max...

Summa summarum så hade vi en jätte härlig helg tillsammans och nu skall det inte dröja så länge tills nästa tripp.

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: JENNY

skorna is ♥



2009-12-08 @ 07:30:42
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Carro

Vännen, maila mig så jag får din nya jobb mail. Kram

2009-12-08 @ 12:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0