Personligt

ZARA är en stor favorit


Vit figursydd blus med puffärmar. Sitter otroligt snyggt på då knapparna inte går ända ner.
 precis vad jag var ute efter :)


Har ju glömt att visa vad jag köpte på ZARA i Örebro förra helgen.
är så nöjd med mina inköp. Bra basplagg med det där lilla extra. Förutom det på bilderna köpte jag en svart snäv klassisk kjol med hög midja och ett par svarta byxor med stuprörsben. Båda dessa plagg känns som att de går att kominera i det oändliga och ha glädje av länge.



Blå och vit randig skjorta. klassisk och grymt snygg.



Lite baslinnen i grått och puderosa samt en begie tröja med knappar på ärmarna. Jag har en sådan redan i  svart som jag är så nöjd med. Håller en varm och materialet ör mjukt och skönt även efter flera tvättar. Det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0