Personligt

7 år tillsammans


Min.Världens finaste man.

I söndags den 1 februari 2009 firade Carl och jag 7 år tillsammans.
Tänk att vi har haft 7 underbara år ihop, vi två, tillsammans, i ur och skur, vått och torrt ;)

Carl...
är verkligen mitt allt
är den jag vill leva med resten av mitt liv,
är den som känner mig allra bäst.
är tryggheten
är värmen
får mig att skratta
glädjen
gör mig "galen" ibland
 kompletterar mig
håller mig i handen när jag är rädd
kramar mig när jag är ledsen
tröstar mig
gör mig till en bättre människa
hjälper mig att uppnå alla mina drömmar
stöttar mig
inspirerar mig
utmanar mig
är min bästa vän

...är framförallt KÄRLEKEN


Min älskade Carl


♥ Rebecka



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Härligt ..vi har också snart varit tillsammans i 7 år..ch det är så härligt att ha en sådan trygghet vid sin sida i vått & torrt!

2009-06-26 @ 14:46:23
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0