Personligt

Lördagen

'
Min strawberry och Carolines Bluberry daiquiri. Supergoda :)


Världens bästa Caroline och jag superglada denna kväll.



Lördagens partyoutfit.

 Fint linne från HM trend med bar rygg.


I lördags blev det middag och utgång med tjejerna på BK i stan. Vi blev ett gäng på 7 st så det var alldeles lagom. Till förrätt blev det sparrissoppa med foccatia och örtcremé samt till middag blev det kyckling sandwich med klyftpotatis. Allt var jätte gott. Det blev även en hel del strawberry daiquiri´s denna kväll, så många att baren fick slut på jordgubbar omkring midnatt. Undrar vilket sällskap det var som orsakade detta ?!

Tack för en fantastisk kväll älskade vänner!

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv vännen! Du var en stark bidragsgivare till denna trevliga kväll på BK. Du har en så härlig inställning till livet, både när det gäller jobb och privat. Det smittar av sig och gör mig glad när jag umgås med dig!

ses imorrn på jobbet...kramen karro

2009-02-02 @ 22:31:57
Postat av: Madde

Du är en toppen tjej Becka!

det har ja ju alltid sagt,

både till det inre och yttre.



kram faster

2009-02-03 @ 10:32:17
Postat av: Madeleine

Åhh vad fin du är tjejen=)



Dina måleriprojekt blev väldigt bra också.

KRAM KRAM

2009-02-05 @ 21:02:38
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0