Personligt

Ni gör mig glad!



När man kommer hem en lite mörk kväll som denna och slår sig ner vid datorn där man kan läsa era fina kommentarer blir man så glad. Dagen har gått i fredagens tecken med en lite lugnare arbetsdag med massor av planering inför vår stora möbelombyggnad (skall bli grymt fint), ett planeringsarbete som har hållt på i  månader och nu har vi precis "satt spaden i jorden" och påbörjat det hela.

Här hemma bjöds det på kyckling, rostade rotfrukter, kall sås och till det vitlöksbröd. Mumma så gott!

Nu har vi dukat upp chipsskålen som jag längtat så efter hela dagen. Att man kan bli så till sig av lite snacks ;)
Helgen har jag tänkt att fylla med en shoppingdag tillsammans med mina fina girls imorgon, fest här hemma på kvällen och en slappsöndag i soffan. Såklart blir det en rejäl avslutning på helgen som alltid, med världens bästa intensiv spinning pass på Friskis. Caroline och jag är stammisar ;), vi peppar varandra, svettas tillsammans, delar drickaflaska ibland och sjunger högt med i låtarna som spelas. Det är super att ha en träningskompis som den där damen, vilken energiknippe.


Tack alla fina som  tar sig tid och läser min blogg. Ni gör mig glad!

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

SÖT du är =)



Er mat ikväll lät supergod, älskar rotfrukter, mmmm och kyckling, och vitlöksbröd ;-) Hoppas att du får en riktigt riktigt bra helg!



Kraaamis

2009-02-06 @ 21:42:41
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0