Personligt

Solsken



Idag skiner solen precis lika fint som igår så nu efter att ha ätit en lång frukost och tittat på ett avsnitt av "The hills" blir det en promenad ner till stan. Skall kolla efter nya träningsbyxor då jag både slitit ut och fått flera (!) hål i mina jag använder nu. Skall även kolla om älsklingen (som är duktig och jobbar hårt idag på banken) vill ha lite sällskap på sin lunchrast.

Filmen igår var jätte bra. Både romantisk och rolig, jag skrattade dock mest då carl kom på efter halva filmen att han redan hade sett den.

Idag saknar jag alla hemma (hemma i blekinge då, mitt "riktiga" hem) väldigt mycket. Är något över söndagar som gör att man bara vill va där, då alla träffas och inte gör något speciellt ihop utan bara va med varandra.

Saknar er alla Familjen!
Mamma, pappa, lillebror, storasyster, Martin, Inger, Conny, Emma, Magnus, Ellen och så lille Wille

+ Alla andra i min närhet. Ni är det bästa av det bästa i livet!

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi saknar er också men snart har vi ju en hel vecka tillsammans. Det ska bli härligt med snö, sol och bra skidåkning och förståss en och annan god öl i glada vänners sällskap på after skin. kram mamma!

2009-02-15 @ 11:59:00
Postat av: Emma

Flytta hem då!!!!



Vi vill ha er här..

Wille är sjuk och vi sitter inne och väntar på bättring. Roligare om ni vore här..



Hälsa älskade broder!



Kramar!

2009-02-15 @ 12:27:43
Postat av: Pernilla

Oj kommer du från Blekinge? Vart då ifrån om man få fråga? Själv bor jag i Hällevik som ligger just i Blekinge! Förstår inte hur du kunde flytta ifrån vackra blekinge! =)



Kram på dig!

2009-02-15 @ 21:24:38
URL: http://www.frnkojatillslott.blogspot.com
Postat av: Ellen

Hej Beckis!



Va alldeles för länge sen vi sågs, så det är alltid roligt att läsa din blogg o se hur ni ha det. Hoppas vi ses snart, jag LÄNGTAR!!!



KRAM!

2009-02-15 @ 21:51:05
Postat av: Madde

Saknar och längtar efter er.

Nästa gång när ni kommer hem så kan vi väl få rå om er lite, ni har många här som slåss om er men en liten, liten, liten stund kanske blir över till faster.

KRAMAR i massor

2009-02-16 @ 09:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0