Personligt

Vår älskade Trisse har somnat in



Underbara Trisse som jag växt upp tillsammans med hemma i blekinge har idag lämnat oss. Efter 17 år hos oss så var det nu dags för honom att ta farväl. Som vi kommer att sakna dig, underbara katt.

Min storasyster påminde mig om en sån fin sak som som Trisse alltid gjorde när vi var små, som jag tycker säger så mycket om hur han var.

"När vi var yngre och gick på fritisgården på kvällarna så följde Trisse en alltid dit. Väntade under en stor trappa och kom sen fram igen när det var dags att gå hem. Visste precis när det var rätt person som kom. Han ville väl kolla så att vi var ok hela tiden."

Vår älskade Trisse.

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Malin S

usch va jobbigt när ett älskat djur lämnar jordelivet. Jag var helt förstörd när min katt Pip dog för några månader sedan. Men vi har hans bror Skunk kvar och det är så underbart. Härligt ändå att Trisse blev 17 år. Han hade verkligen levt ett långt och gott liv.

2009-02-18 @ 14:13:37
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Lilla kisse vila i frid!

Gullig bild på honom

Kram

2009-02-19 @ 18:20:02
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0