Personligt

bättre sent än aldrig...

Nu är jag tillbaks.
Det är så svårt att få tid och möjlighet till bloggande när man är ledig och far runt på olika ställen hela tiden. Men nu har jag lyckats landa vid en dator och en lite stund för mig själv :)

De första dagarna på det nya året har spenaderats hos familjen i eringsboda samt hos min syster. Vi hade lite tjejkväll igår här hos syrran med god mat, röd vin och såklart kladdkaka till dessert. Idag har jag tagit en ritkigt lång sovmorgon och planen för dagen är inte riktigt bestämd ännu. Tror att jag skall ta en liten runda ner på stan men annars inga större utsvep är planerade. Långpromenad med syrran när hon kommer hem från jobbet kanske vore något. Vädret här utanför är kallt, frostigt och lite sådär halvmulet, helt ok promenixväder med andra ord.

Nu: frukost!

Längtar efter: Min älskade carl. (som åter igen är hemma i Linköping)

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Madde

Hade lite tid över på jobbet, satt och lekte vid datorn vad hittade ja? jo min älsklingsbrorsdotter blogg läste och kände nästan att ja kramade dej ha det så bra madde

2009-01-15 @ 13:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0