Personligt

Det lilla underverket



Som fortfarande inte har fått något namn... Men hon är vår lilla prinsessa.



Det börjar frodas lite syskonkärlek mellan "lillan" och chili. Chili var jätte rädd för henne första dagen men nu så busar de och se här till och med sover ihop.  Urgulligt!



Dagen har varit lite bättre. Sov ganska bra inatt. Tror det beror mycket på att Carl låg bredvid mig, han får mig verkligen att känna mig trygg. Tack älskade för att du är hos mig.

Tack alla fina läsare för era kommentarer, de ger mig mycket kraft.

Nu tar vi en dag i taget och försöker att inte tänka så mycket. Mina tankar är många gånger min värsta fiende, tyvärr är det ju också min största tillgång, hur kan det gå ihop ?!

iallafall all min kärlek till er som läser

Rebecka

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan inte den lilla sötnosen heta just Lillan? :)

2009-01-20 @ 13:28:42
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0