Personligt

En dag i taget

Tack för alla fina kommentarer. Det är rätt härligt att ha en blogg som man kan skriva av sig lite i och få så fina ord tillbaka.

Idag har jag jobbat en stund. Inte så mycket att göra men tiden gick fort ändå. Lilla kisemisen klarade första natten hos oss galant, hon sov på min syster hela natten (på armen, i håret, på bröstet, osv)

Nu sover hon här bredvid mig och hon är så fin. Chili är lite skeptisk till nya familjemedlemmen men det ger sig nog snart. Klart man måste syna tjejen innan man kan släppa henne in på livet ;)

Nu har jag målat hela eftermiddagen, nattduksborden är klara och idag var det dags för 2 malmbyråer. Kanske inte så smart att måla när man har en liten kattunge i huset men jag tänkte inte riktigt efter där. Vill bara hålla mig sysselsatt så att jag inte börjar tänka så mycket...

Ikväll blir det lite mat hos caroline ihop med Karolina. Det blir mys och sådär lagom en lördagskväll som denna för mig.

Dagen har iallafall gott rätt så bra (bättre än gårdagen)
skall försöka anamma ett ordspråk som jag ofta använder på jobbet

"Skam den som ger sig..."

All kärlek till er mina underbara läsare

Rebecka

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Hoppas du känner dig starkare snart...



Ha en riktigt lugn och skön kväll nu! Kraam Katta

2009-01-17 @ 18:54:46
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0