Personligt

Första jobbdagen

...på ca 2 veckor idag då. Kändes faktiskt riktigt härligt att spatsera iväg till jobbet idag i kylan, hela -17 C hade vi här. Stora delar av dagen kände man sig som en ritkig "gröngöling" men det bästa av allt var att jag flera gånger idag har mötts av människor som riktigt strålar av att se en tillbaks på jobbet. Det tar jag med mig i ryggsäcken, att vara upppskattad av andra är en riktig skatt.

Så glad att få träffa mina "girls" igen också. saknat dem så.

Efter jobbet blev det storhandling, sen ärtsoppa & pannkakor till middag, och nu myser vi tillsammans alla tre i soffan.

Vi tre skall snart bli fyra. Familjen får tillökning, en lillasyster till lilla chili flyttar in hos oss om 2,5 vecka. Som vi längtar efter henne, ett riktigt litet charmtroll är hon. Bilder kommer så snart jag har några på den lilla kisemisen.

God kväll på er.

Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0