Personligt

Målningsprojekt

Idag har jag fortsatt va lite aktiv här hemma. Renast bort all jul och ersatt med fina vita lampor, vaser och annt smått och gott som fått ligga i skåpen de senaste veckorna. Fina vår gardiner har även kommit upp i vardagsrummet. Tror jag skall sy till ett par nya i köket snart också.

Sen har jag börjat på mitt stora målningsprojekt. Först ut är våra nattduksbord som idag är i ekfanér men som snart skall bli vita. Sen på tur står 3 st malmbyråer, ett köksbord, 4 stolar och en spegel. Har helt tröttnat på all ek vi har idag men gillar fortfarande möblerna så då känns det onödigt att byta ut allt utan istället ger jag mig i kast med att måla om. Hur resultatet blir får framtiden utlysa...

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0