Personligt

Tjejkväll


Hemkommen efter en hur trevlig kväll som helst med tjejerna. Ikväll blev det tacos och rödvin hos Louise. Blev att jag körde dit direkt efter jobbet så nu har jag gosat ordentligt med kisarna som nog känt sig lite bortprioriterade denna onsdag.

Imorgon är jag ledig och då finns det mycket på schemat. Mest roliga saker så det känns som att det kan bli en bra dag. Försöker hålla mig sysselsatt så att tankarna får "vila" lite. Det går ju ganska bra nu så jag vill fortsätta framåt.

På fredag morgon har jag en tid hos ett "psykolog företag" som skall göra en utvärdering på mig och sedan besulta om jag är ett "fall värt att jobba " med ;)  Känns dumt men får väl hoppas på att jag är illa däran och de anser att jag är i stort behov av deras hjälp, vill gärna ha den iallafall, hjälpen alltså.

Mycket klarar jag själv men detta vill jag ha hjälp med, så snälla, snälla.

♥ Rebecka (som skall krypa ner i sina underbara lakan, åhh så härliga de är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0